انا اصدق قلب حبك تويتر - تامر حسني قلب الموازين و300 ألف شخص هتفوا بإسمه حباً في ... / حبيبي في القلب ساكن.وعن عيني بعيد.

انا اصدق قلب حبك تويتر - تامر حسني قلب الموازين و300 ألف شخص هتفوا بإسمه حباً في ... / حبيبي في القلب ساكن.وعن عيني بعيد.. تريد تعرف من أنا؟ أنا حزن الشمس لحظات المغيب ينطفي نور العمر لما تغيب. أصدق الحزن أبتسامة فى عيون دامعه. حبيبي في القلب ساكن.وعن عيني بعيد. كلمـة آسف مـا تعيد اللي مضى، ما تداوي جرح في جوفي خطير. ما كل قلب ينشرى بالهدايا ولا كل كسر تفيد فيه الجباير.

كلمـة آسف مـا تعيد اللي مضى، ما تداوي جرح في جوفي خطير. أصدق الحزن أبتسامة فى عيون دامعه. مقدرش اخالف كلمه انا وعدت انى ابعد ومهما كلفنى وعدى هقدر ادوس على قلبى انسينى اول متشوفينى وسيبينى للايام تداوينى; تريد تعرف من أنا؟ أنا حزن الشمس لحظات المغيب ينطفي نور العمر لما تغيب. حبيبي في القلب ساكن.وعن عيني بعيد.

ايموجي قلب وردي
ايموجي قلب وردي from a7.pnghunt.com
مقدرش اخالف كلمه انا وعدت انى ابعد ومهما كلفنى وعدى هقدر ادوس على قلبى انسينى اول متشوفينى وسيبينى للايام تداوينى; تريد تعرف من أنا؟ أنا حزن الشمس لحظات المغيب ينطفي نور العمر لما تغيب. أصدق الحزن أبتسامة فى عيون دامعه. ما كل قلب ينشرى بالهدايا ولا كل كسر تفيد فيه الجباير. كلمـة آسف مـا تعيد اللي مضى، ما تداوي جرح في جوفي خطير. حبيبي في القلب ساكن.وعن عيني بعيد.

حبيبي في القلب ساكن.وعن عيني بعيد.

أصدق الحزن أبتسامة فى عيون دامعه. حبيبي في القلب ساكن.وعن عيني بعيد. ما كل قلب ينشرى بالهدايا ولا كل كسر تفيد فيه الجباير. مقدرش اخالف كلمه انا وعدت انى ابعد ومهما كلفنى وعدى هقدر ادوس على قلبى انسينى اول متشوفينى وسيبينى للايام تداوينى; كلمـة آسف مـا تعيد اللي مضى، ما تداوي جرح في جوفي خطير. تريد تعرف من أنا؟ أنا حزن الشمس لحظات المغيب ينطفي نور العمر لما تغيب.

تريد تعرف من أنا؟ أنا حزن الشمس لحظات المغيب ينطفي نور العمر لما تغيب. كلمـة آسف مـا تعيد اللي مضى، ما تداوي جرح في جوفي خطير. حبيبي في القلب ساكن.وعن عيني بعيد. ما كل قلب ينشرى بالهدايا ولا كل كسر تفيد فيه الجباير. مقدرش اخالف كلمه انا وعدت انى ابعد ومهما كلفنى وعدى هقدر ادوس على قلبى انسينى اول متشوفينى وسيبينى للايام تداوينى;

أتوق أنا إليك - ChouFiJdid.com
أتوق أنا إليك - ChouFiJdid.com from choufijdid.com
ما كل قلب ينشرى بالهدايا ولا كل كسر تفيد فيه الجباير. حبيبي في القلب ساكن.وعن عيني بعيد. تريد تعرف من أنا؟ أنا حزن الشمس لحظات المغيب ينطفي نور العمر لما تغيب. أصدق الحزن أبتسامة فى عيون دامعه. مقدرش اخالف كلمه انا وعدت انى ابعد ومهما كلفنى وعدى هقدر ادوس على قلبى انسينى اول متشوفينى وسيبينى للايام تداوينى; كلمـة آسف مـا تعيد اللي مضى، ما تداوي جرح في جوفي خطير.

تريد تعرف من أنا؟ أنا حزن الشمس لحظات المغيب ينطفي نور العمر لما تغيب.

حبيبي في القلب ساكن.وعن عيني بعيد. تريد تعرف من أنا؟ أنا حزن الشمس لحظات المغيب ينطفي نور العمر لما تغيب. ما كل قلب ينشرى بالهدايا ولا كل كسر تفيد فيه الجباير. أصدق الحزن أبتسامة فى عيون دامعه. كلمـة آسف مـا تعيد اللي مضى، ما تداوي جرح في جوفي خطير. مقدرش اخالف كلمه انا وعدت انى ابعد ومهما كلفنى وعدى هقدر ادوس على قلبى انسينى اول متشوفينى وسيبينى للايام تداوينى;

أصدق الحزن أبتسامة فى عيون دامعه. كلمـة آسف مـا تعيد اللي مضى، ما تداوي جرح في جوفي خطير. ما كل قلب ينشرى بالهدايا ولا كل كسر تفيد فيه الجباير. مقدرش اخالف كلمه انا وعدت انى ابعد ومهما كلفنى وعدى هقدر ادوس على قلبى انسينى اول متشوفينى وسيبينى للايام تداوينى; تريد تعرف من أنا؟ أنا حزن الشمس لحظات المغيب ينطفي نور العمر لما تغيب.

‫بيانات عمران بن شفيع - انا وانت - Anawenti.com‬
‫بيانات عمران بن شفيع - انا وانت - Anawenti.com‬ from www.anawenti.com
أصدق الحزن أبتسامة فى عيون دامعه. ما كل قلب ينشرى بالهدايا ولا كل كسر تفيد فيه الجباير. تريد تعرف من أنا؟ أنا حزن الشمس لحظات المغيب ينطفي نور العمر لما تغيب. مقدرش اخالف كلمه انا وعدت انى ابعد ومهما كلفنى وعدى هقدر ادوس على قلبى انسينى اول متشوفينى وسيبينى للايام تداوينى; حبيبي في القلب ساكن.وعن عيني بعيد. كلمـة آسف مـا تعيد اللي مضى، ما تداوي جرح في جوفي خطير.

حبيبي في القلب ساكن.وعن عيني بعيد.

كلمـة آسف مـا تعيد اللي مضى، ما تداوي جرح في جوفي خطير. حبيبي في القلب ساكن.وعن عيني بعيد. مقدرش اخالف كلمه انا وعدت انى ابعد ومهما كلفنى وعدى هقدر ادوس على قلبى انسينى اول متشوفينى وسيبينى للايام تداوينى; أصدق الحزن أبتسامة فى عيون دامعه. تريد تعرف من أنا؟ أنا حزن الشمس لحظات المغيب ينطفي نور العمر لما تغيب. ما كل قلب ينشرى بالهدايا ولا كل كسر تفيد فيه الجباير.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook